Lilypie - Third Birthday

Lilypie - Kids Birthday

2017. február 21., kedd

Felmondok

Sajnos nálunk is zajlik a betegség, ebben az évben gyakorlatilag nem volt olyan hét, amikor ne lett volna valamelyikük beteg. Most úgy állunk, hogy február 8-a óta itthon vannak mindketten.

Ez a kör úgy indult, hogy a torna után J-nek megfájdult a füle, de annyira, hogy potyogtak a könnyei, ezért este apa bevitte a Bethesdába az ügyeletre. Itt ragadom meg az alkalmat, hogy a figyelmetekbe ajánljam ezt a weboldalt (http://gyermeksos.hu/), ahol naprakészen rá lehet keresni, hogy egy adott területen éppen melyik kórház az ügyeletes. Mert ugyan alapból a Heim Pál szokott lenni, de speciel aznap a Bethesdában volt csak fülész. Mondták, hogy savós fülgyulladása van, nagyon nem kell vele semmit csinálni, orrcsepp, infra, orrfújás.
Akkor már Lénának is folyt az orra, de másnap délután neki is elkezdett fájni a füle.Pénteken elvittem őket az sztk-s fülészhez (szerintem kemó alatt vagy után van a doktornő, mert olyan tipikus kendőt viselt, le a kalappal előtte, hogy így is dolgozik), ugyanazt mondták mint a Bethesda, mindkét gyerekkel ugyanaz a szitu.

Egész hétre megtiltották nekik a közösséget, így itthon güzültünk. Lénának nagyon folyt az orra, de a fülét nem fájlalta egész héten. Pénteken levittem őket a körzetihez, adott nekik igazolást, de J-nek direkt szerdáig kértem, mert egyrészt azt mondja, hogy neki azóta is fáj a füle (annyira nem lehet rossz, mert csak akkor mondja, ha kérdezem, de a múlt hét második felétől nagyon taknyos), illetve hétfőn iskolaérettségi vizsgálata volt, szerdán (vagyis holnap) meg torna van, plusz gondoltam, hogy elviszem még egyszer a fülészetre, kukkantsanak rá újra.

Tegnap viszont Léna már mehetett volna bölcsibe, mert pénteken már jól volt, erre jött az eső, és vele a krupp, ma meg levittük újra a dokihoz, és kiderült, hogy torokgyulladása van.

Éjszaka kétszer kelt fel, mert ismét fájt a füle. Orrszívás, infralámpa, fájdalomcsillapító.
Annyira nem taknyos egyébként mint korábban, szinte alig jön valami az orrából.
E hét csütörtökére kaptam új időpontot az sztk-s fülészhez, ezek szerint vihetem megint az összes gyereket baffameg.

Ja, és ez az egész nyomi szitu meg lett spékelve azzal, hogy vinni kellett Lénát is az isk.ér. vizsgálatra, mert apjuk nem tudott itthon maradni.
Mivel J tornás fejlesztésével kapcsolatban is kellenek kontrollvizsgálatok, az isk. ér. után szóltak, hogy ezen a héten rendezzük le a kontrollt, így ma is el kellett mennünk egy vizsgálatra, szerdán torna lesz, pénteken pedig megint nevelési tanácsadó, ahol még egy pszichó kontrollja is lesz a gyereknek.

Mára apa kivett szabadnapot, de holnap akkor megint két gyerekkel kell mennem mindenhova. Jövő héten is necces lesz a szerda, mert dokihoz is kéne mennem a fogyózás kapcsán, de mivel apának totál gáz a hete, lehet, hogy el kell halasztanom egy héttel későbbre az egészet.

Arról nem is beszélek, hogy apa szülinapja egy hónapja volt, és azóta sem tudtuk megtartani az ő rokonaival, mert mindig beteg volt valaki (vagy mindenki).

J-nek ki kell hagynia egy vagy több hónapot az úszásban, hiába van füldugója, most nem akarunk rizikózni. Ha meg fájlalja a fülét is, akkor meg végképp.

Összefoglalva, a tököm tele van, tudom, vagyunk így egy páran...MÉg ha elmehettünk volna egyszer-egyszer mondjuk játszóházba vagy valami, de hát nem. Csak a Rossman-ba és a Spar-ba mentünk le kétnaponta, amúgy szobafogság. Mindketten lemaradtak a farsangról, ezt is gyűlölöm, mert J tavaly is pont akkor volt beteg, vagyis kiscsoport óta nem ment szegénykém. Léna azt sem tudja, hogy mi az, őt nem zavarja annyira :-)

Az azért pozitív, hogy szombaton el tudtam menni egy barátnőmmel vásárolni, és vettem két szuper melltartót a Triumph-ban (egy egész GYES-be került majdnem), két csősálat tavaszra és három alsótrikót, mert a régiek már eléggé rossz állapotban v annak. Nem kaptam viszont gatyát,felsőt (minden undi, vagy unalmas), és kitaláltam, hogy nekem kell egy (mű)bőrdzseki, de vagy 5 üzletben megnéztem, és mindenhol tök ugyanazt lehet kapni, ami azért nem jó, mert mindegyik kabát a köldökömig ért kb., és én olyat szeretnék, ami csípő alá ér, nem rózsaszín (ó igen, a Bershka árul aranyszegecses púderrózsaszín cuncimókuska kabátot), nem oldalt van a cipzárja, és van normális zsebe. Ez egyenlőre mission impossible-nek tűnik. Egyetlen jót találtam a Céundában, de ott meg nem volt a méretemben.

Ma még J-vel elugrottunk a vizsgálat után az Árkádba, ott vettünk neki egy félcipőt, mert ha jövő héten 15 fok lesz, akkor nem lesz mit felvennie, így is állandóan izzad a lába a csizmában. Beültünk a Mekibe is, mert annyira ügyes volt a gyógyped néninél, tök jól elvoltunk, nagyon aranyos volt végig.

A vizsgálatok eredménye lesz a következő bejegyzésem. Az tuti, hogy még marad az oviban, de azért még részletezem.




5 megjegyzés:

  1. Na ebbe elfáradtam míg olvastam. Kitartást és gyógyulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát pont ennyire unalmas az egész :-))) Köszi!

      Törlés
  2. Mielőbbi gyors gyógyulást kívánok! Pont a legszarabb fülgyulladásos betegséget fogtátok ki :(

    Kiváncsi vagyok az iskér.vizsgálatra!

    cuncimókuska kabát! ez HATALMAS! :))))))))))))

    (tudom, kínai, de Ázsia centerben nem próbáltál még kabátot nézni?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a javaslatot, sajnos nagyon nem esik útba (bár légvonalban nincs annyira messze), soha nem jártunk még arra. Egyébként ma voltunk a fül kontrollon, és még mindig van egy kis hurutjuk, bár már javul. Pussz!

      Törlés